Gruby golf typu OVERSIZE – zima 2016

października 15, 2016

Golf to klasyk na zimę, który znajdziemy chyba w każdej szafie . Również w tym roku zima nie obejdzie się bez tradycyjnego golfa .

JAKIE GOLFY SĄ MODNE ZIMĄ 2016 ?
W tym roku na topie jest gruby golf o kroju oversize . Rękawy i długość swetra mogą być ekstra . Rezygnujemy z ostrych kolorów jak róż czy czerwień – stawiamy na neutralne barwy, odcienie nude i szarości . Kolory może wydają się nudne, ale mają wielką przewagę – pasują do wszystkiego przez co mamy o wiele więcej możliwości w stylizacji .


JAK NOSIĆ OVERSIZE GOLF ?
Właściwie taki golf możemy założyć do wszystkiego . Stara reguła mówiła, że gdy jedna rzecz jest oversize to reszta garderoby powinna być obcisła, jednak to już jest przeszłość . Można śmiało miksować maksi z maksi – tak jak robią to teraz trendsetterki . Spódnice do połowy uda (na przykład plisowane) do grubego golfa . Fajnie wyglądają też szerokie materiałowe spodnie i duży golf . Jeśli cenisz sobie jednak bardziej kobiecy, seksowny look to pozostań przy wersji maksi do mini . W tym wypadku oversize golf wybieramy do skinny dżinsów albo skórzanych rurek . Świetne połączenie to krótka spódnica na sweter – możesz z przodu kawałek włożyć do spódnicy, żeby dodać sylwetce trochę formy . Jako alternatywa dobrze się sprawdzi też spódniczka ołówkowa .
Sposobów jest co najmniej kilka, każdy może dopasować gruby oversize golf do swojego stylu . Dlatego ten sweter to prawdziwy must-have tej zimy !
źródło: TematModa



1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK  4. KLIK

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Uwielbiam takie sweterki !!!
    Chyba tylko możliwość ich noszenia lubie zimne pory roku
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście lubię luźne bluzy i golfy też, w tą zimę będę też kupowałam rzeczy takie jak kardigany lub inne luźne rzeczy. pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio odświeżyłam aż 5 swetrów o podobnym kroju..chyba jestem uzależniona od rzeczy oversize :) fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te golfy i obecnie przeszukuję second handy za takim milusim golfikiem :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam golfy!
    Trochę żałuję, że skracają szyję, ale to i tak nie sprawi, że przestanę darzyć je miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link.
    darmowe linki

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie golfy grube ;) Jestem zmarźlakiem więc dla mnie idealne ;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama próbuję upolować taki sweter, który byłby idealny dla mnie - dobrze wygląda, był dobrej jakości i był mega ciepły. Cieszę się, że golfy wracają do łask :)

    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie duże, wełniane swetry. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !