Jesienny LOOKBOOK | eButik

października 30, 2016

Już jest ! Stylizacja z rzeczami od eButik.pl . Już jeden post o tej firmie jest na moim blogu i możecie go zobaczyć TUTAJ . Długo zwlekałam ze zdjęciami, ponieważ wiadomo, przyszła jesień i pogoda nie za bardzo odpowiednia do sesji, bo albo pada jeszcze, albo wieje silny wiatr.... 


STRONA eButik.pl - KLIK
SZAL - KLIK
KATEGORIA SZALIKI - KLIK
ZEGAREK - KLIK
KATEGORIA ZEGARKI - KLIK
NARZUTKA - H&M
SPODNIE - H&M
BUTY - KLIK
KATEGORIA SNEAKERSY - KLIK
TOREBKA - FLORA & CO - KLIK

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Super stylizacja buty śliczne

    OdpowiedzUsuń
  2. coś by trzeba zrobić w przestrzeni spodnie-buty, bo zrobi się tam mały kociołek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety tak musi być, inaczej się nie zrobi :( takie buty

      Usuń
  3. Extra ... i butki jak fajnie się prezentują ... do tego te widoczki ach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szał i torebka świetne:) bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz tak świeżo jesiennie:) cudo! obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jaka śliczna stylizacja! Czasami trzeba trochę rozweselić tą szarą i ponurą jesień pięknymi kolorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja fryzurka ma lekki pazur, ale cała stylizacja jest tak elegancka i kobieca że wygląda to razem świetnie!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta narzutka ! Kocham wszelkie odcienie szarości :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow stylizacja sztos! <3 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja! Cieszę się, że w końcu trafiłam na blog modowy, gdzie modelka ma większy rozmiar niż popularny dziś XS. Masz wyczucie stylu, jesteś fotogeniczna :) Trzecie zdjęcie kojarzy mi się z Kevinem (w Nowym Jorku) :D Świetny blog, będę na bieżąco! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2/11/16 06:21

    Ladna jestes :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka rzeczy z tej strony i jestem z nich bardzo zadowalona. Tanie, ale dobre jakościowo i i nie różnią się od tych ze zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super styluwka

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !