TOŁPA - żel do mycia twarzy i oczu oraz maska/peeling/żel 4w1 korygująca niedoskonałości

października 14, 2016

Każda z nas rano i wieczorem myje twarz . Używamy przy tym różnych produktów do tego przeznaczonych, od szarego mydła, oleje, płyny micelarne, po żele czy mleczka do mycia . Od wszelakich takich produktów oczekujemy porządnego demakijażu czy umycia twarzy z zanieczyszczeń, ale także łagodności, odświeżenia, bez uczucia ściągania się skóry itp . Dziś chciałabym wam pokazać dwa produkty w mini wersji, które mi się sprawdziły, ale musiałam zmienić kosmetyki do pielęgnacji twarzy na te firmy Barwa . Kupiłam mini wersje, żeby pokazać mniej więcej jak one wyglądają .


Żel do mycia twarzy i oczu 
Świetnie radzi sobie z makijażem, także oczu . Jako jeden z niewielu produktów do demakijażu nie powoduje szczypania oczu, jest delikatny, a przy okazji bardzo dobrze radzi sobie z cieniami do powiek czy tuszem do rzęs . Po użyciu żelu, cera jest oczyszczona, nawilżona, miękka i gładka w dotyku . Nie powoduje ściągnięcia się skóry, nie powoduje podrażnień, wręcz z nimi walczy .
Skład żelu jest bardzo ciekawy . Mamy w nim kwas hialuronowy, który dobrze wpływa na naszą cerę . Nie znajdziemy sztucznych barwników, silikonów czy alkoholu . Występują natomiast parabeny... dla mnie to bez różnicy, ale osoby nie lubiące tych składników w produktach, których używają, mogę nie być zadowolone . 



Sposób użycia: 
Rozprowadź żel na powierzchni twarzy, oczu i szyi . Delikatnie masuj kolistymi ruchami, a następnie spłucz wodą . Stosuj rano i wieczorem . 

Można ją znaleźć TUTAJ 195 ml



Maska/peeling/żel 4w1 
Przy pierwszym użyciu zaraz po nałożeniu maseczki czułam dość duże pieczenie skóry, co mnie trochę zaniepokoiło, ale pomyślałam sobie, że pewnie tak ma być i przeczekałam . Po ok. 5 minutach pieczenie ustąpiło, a maseczka zaczęła powoli zastygać . Po 10 minutach zaschła już całkowicie, niemalże na kamień . Uznałam więc, że to najwyższy czas na jej zmycie . Przy zmywaniu zawarte w masce drobinki peelingowały lekko cerę, co ułatwiło jej zmycie z twarzy . Występujące zaraz po nałożeniu pieczenie nie przełożyło się na szczęście na żadne podrażnienie, ale nie wyobrażam sobie zastosowania tej maski przy delikatnej cerze wrażliwej czy naczynkowej . Po zmyciu cera jest naprawdę dobrze oczyszczona i zmatowiona, a nawet mogę powiedzieć, że lekko przesuszona, co może wpłynąć pozytywnie na niedoskonałości . Niedługo po zmyciu maski moja cera domagała się kremu nawilżającego . Wyrównania kolorytu nie zauważyłam po dwóch użyciach . Muszę też wspomnieć o zapachu, który posiada ten peeling, jak dla mnie jest on super - nie jest duszący, co mnie bardzo cieszyło, kiedy go używałam . 


Sposób użycia: 
Nanieś peeling na twarz i masuj wilgotnymi dłońmi przez 2 minuty, a następnie spłucz wodą lub pozostaw na około 10-15 minut . Peeling zadziała wówczas jak maska enzymatyczna i maska ściągająca . Stosuj 2 razy w tygodniu . Unikaj kontaktu z oczami . 

Można ją znaleźć TUTAJ 




A wy, miałyście styczność z tą marką ? Jakim firmom ufacie jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji twarzy ? 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Nigdy nie używałam tych produktów ale chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kosmetyki z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam produktów firmy NIVEA, dla mnie są super

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam, mam , polecam ;3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-oh-twinkledeals-2.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo dobrego o tych produktach i mnie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z Tołpy mam tylko maseczkę i jestem z niej mega zadowolona, bo świetnie nawilża skórę, ale też ją uspokaja. O reszcie produktów zaś słyszałam raczej pozytywne opinie i śmiem twierdzić, że to dobra firma :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/10/jak-nastolatek-moze-tanio-podrozowac.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dużo produktów tej marki i są świetne ;)) świetny post ;) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten żel i zastanawiałam się nad jego zakupem. Ale mam jeszcze kilka do wykorzystania, więc innym razem :) Też używam olei!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !