Kosmetyki naturalne firmy MIA - OLEJ AVEBIO oraz ODŻYWKA/MASKA TOŁPA

listopada 14, 2016


Dziś przychodzę do was z dwoma produktami do pielęgnacji od firmy Mia . Tak naprawdę nie wiedziałam co będę testować, ale nie martwiłam się tym, ponieważ ta firma na swojej stronie ma mnóstwo wspaniałych kosmetyków . 
Jak widzicie za oknem robi się coraz bardziej szaro, dlatego w ten okres warto zadbać o swoją skórę oraz włosy . Ja mam swoich ulubieńców jeśli chodzi o spa domowe, ale o tym może napiszę oddzielny post .

ODŻYWKA/MASKA ODBUDOWUJĄCA 

Odżywka od samego początku przypadła mi do gustu . Pomimo, że wolę opakowania z pompką ten produkty jest na tyle dobry, że wybaczam mu jej bak . Odżywka jest bardzo gęsta i kremowa, nie spływa z włosów . Producent zaleca umyć włosy, a następnie nałożyć produkt, po czym zawinąć je w ciepły ręcznik na 15 minut . Przyznam szczerze, że tak robiłam i czasami, jak miałam więcej czasu trzymałam odżywkę na włosach dłużej . Byłam zadowolona z jej działania . Pozostawiała moje włosy gładkie i lśniące .

Skład
Aqua, Cetearyl Alcohol, Behentrimonuim Chloride, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cetyl Esters, Parfum, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Lauryl Glucoside, Hydroxyethylcellulose, Disodium EDTA, Peat Extract, Oryza Sativa (Rice) Seed Protein, Phytic Acid, Oryza Sativa (Rice) Extract, Avena Strigosa Seed Extract, Lecithin, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol

Cena : 25zł / 125ml
Dostępny: TUTAJ


ODŻYWCZY OLEJ Z AVOCADO AVEBIO

Olej z awokado postanowiłam stosować jako dodatek do kremu do twarzy, ponieważ nie jestem zwolenniczką nakładania czystego oleju na twarz . Zazwyczaj olej ten dodaję do kremów nawilżających, które sięgam w porach jesienno - zimowych tak jak teraz . Jedyną różnicę, którą zauważyłam po stosowaniu kremu z olejem jest cudowne nawilżenie skóry . Po miesiącu stosowania mogę stwierdzić, że moja skóra tworzy stała się ujędrniona i dłużej utrzymuje nawilżenie . Olej nie spowodował u mnie zwiększonego przetłuszczania strefy T, ani mnie nie zapchał .

Skład
100% Persea Gratissima Oil

Cena: 45 zł / 100 ml
Dostępny: TUTAJ


Podsumowując:
Każdy z opisanych przeze mnie produktów bardzo dobrze się u mnie sprawdził . Dzięki nim stan mojej skóry i włosów znacząco się poprawił . Jeśli szukacie naturalnych produktów gorąco zachęcam Was do ich wypróbowania . 


Post powstał przy współpracy z firmą Mia .

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Nie lubię olejkow, maska mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska do włosów wygląda na dość fajny produkt :) Mam już trochę rzeczy tego typu :) Fajnie, że napisałaś recenzję. Pozdrawiam i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbowałabym tę odżywkę z Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawe pozycje, już zaglądam na stronę firmy, najbardziej zaciekawił mnie ten olejek z avokado ;)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba te produkty przygarnelabym z przyjemnością, a zwłaszcza olejek... ostatnio zakochałam się w olejkach/serum do twarzy. Zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu niż kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe produkty, zwłaszcza maska :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za kosmetykami z Tołpy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Maska bardzo w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie kosmetyki tołpa ale tej maski jeszcze nie stosowałam, olejkuw nie lubie

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !