Paletka oraz cienie do powiek INGLOT - moje pierwsze wrażenie

grudnia 29, 2016


Witajcie po długiej przerwie, nie było mnie przez święta, ale miałam dużo obowiązków związanych właśnie ze świętami . Dziś przychodzę do was z postem na temat paletki cieni do powiek firmy INGLOT . Paletka wraz z cieniami została zamówiona na stronie inglot.pl . Strona ta jest polską stroną, na której możecie znaleźć mnóstwo produktów tej firmy . 

Chyba nie ma dziewczyny, która nie znała by tych cieni . Miliony kolorów, wykończeń od matowych po błyszczące, kształtów oraz cudownej pigmentacji . Każda z nas może kupić paletę i skomponować ją według własnego uznania .




Jako miłośniczka matu pozwoliłam sobie wybrać kolory matowe w odcinaniach typowo naturalnych . Tak naprawdę paletkę dostałam pod choinkę, ale kolory wybierałam ja . Przyznam szczerze, że przy wybieraniu kolorów spędziłam ponad godzinę, bo jest ich tak dużo, że nie mogłam się zdecydować . Będąc szczera to ta paletka jest pierwsza, ale nie ostatnią rzeczą z tej firmy, bo zamierzam powiększyć swoją kolekcje cieni i kupić inne produkty .
Myślę, że w każdej podstawowej palecie musi być typowy beżowy cień, który ma bardzo wiele funkcji, od zaznaczenia miejsca pod łukiem brwiowym, aż po nałożenie go na całą powiekę . U mnie jest to numer 351 . Kolejnymi nr są 309, 358 oraz 339 . 

Cienie Inglot to systemy freedom, czyli kasetki o zróżnicowanej ilości miejsc na cienie . Cienie mają dość kremową i gładką konsystencję, są naprawdę intensywne, świetnie się nad nimi pracuje, blendowanie ich to przyjemność . Takie paletki nadają się na prezent, ze względu na elegancki wygląd – a żadna kobieta nie pogardzi nimi . Ja jestem z nich naprawdę zadowolona i polecam serdecznie . 

Jeśli chodzi o koszt samej paletki wynosi on 16 zł, a za jeden cień 15 zł - czyli cała moja paletka wraz z cieniami kosztowała 76 zł + trzeba doliczyć jeszcze koszt wysyłki, który wynosi 5 zł = razem 81 zł . 


A wy, macie cienie lub inne kosmetyki tej firmy ? Piszcie, chętnie poczytam :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. sliczne kolorki! az sie skusze na ktorys z nich :D od wielu lat jestem fanka inglota i mam w swojej kolekcji rozne ich cienie. mam to szczescie ze w lodzi w galeriach zazwyczaj sa stoiska albo sklepy inglota i moge sobie pomacac ich cienie :) najtrudniej ograniczyc sie tylko do kilku kolorow widzac cala ich tecze hehe :)
    http://claudia665.blogspot.com
    ^^ moj blog :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że taka paletka jest zdecydowanie warta swojej ceny. Szczerze to nawet nie wiedziałam, że można sobie samej wybierać kolorki i stworzyć własną cudowną paletkę. Ty wybrałaś piękne kolory :)
    Tak bardzo mnie skusiłaś tą piękną paletką, że sama pragnę taką mieć :)
    Pozdrawiam z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Inglot to naprawdę dobra i solidna marka. Korzystałam już z wielu różnych palet różnych marek i ta akurat okazała się jedną z najlepszych, nie można narzekać i zawsze idealnie podkręca look.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolorki! Sama mam w planach skomplementować taką paletke z inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od lat bardzo ich cenie :) bardzo dobra relacja jakość -cena

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne odcienie. I świetna pigmentacja. Słyszałam wiele dobrych opinii o cieniach od Inglota, ale jakoś nie mogłam się na nie zdecydować :D Planowałam skomponować sobie paletkę 10 cieni, ale ostatecznie zdecydowałam się na gotową od Zoevy, bo nie ukrywam, cena była korzystniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo słyszałyśmy o tych paletach i są cudowne! Bardzo fajne jest to wybieranie sobie kolorów ^^ Pigmentacja też jest ważna, ale z tego co widzimy te odcienie nie mają z tym problemu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie skomponowałaś tą malutką paletę! Moim zdaniem jakość cieni jest niesamowita. Sama mam wielkie plany zakupowe!
    Z Inglota mam genialny korektor i puder rozświetlający, Mam też podkład, ale z niego jestem mniej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie miałam żadnych cieni z Inglota, ale od teraz już są na mojej wish-liście :) Też będę miała problem z wyborem ;p Twoje kolorki są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A może w kolejnym wpisie zrobisz tutorial z tą paletką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł ! na pewno na moim blogu pojawi się taki post :)

      Usuń
  11. Wyglądają cudownie! Kolorki jak najbardziej w moim guście, chyba muszę zajrzeć na stronę inglota :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolorki - uwielbiam takie.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam makijaż oka w takich kolorach. Ostatnio kusi mnie żeby kupić sobie cienie z Inglot`a. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kolorki. Chętnie wypróbuję. Czy one się nie sypią? Strasznie tego nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mam problemu z osypywaniem się cieni ...

      Usuń
  15. Ja od paru dni czaję się na cienie z Inglota. Bardzo podoba mi się ten najciemniejszy kolor z Twojej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Totalnie nie moje kolory. Chociaż... może gdybym jednak dała im szansę to zmieniłabym zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam cienie Inglota, są dla mnie rewelacyjne ;) Muszę zainwestować w większą paletę bo moja dziesiątka już wypełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam cienie z Inglota! Też mam paletkę na 4 wkłady, a i kolorki całkiem podobne :)!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !