CASHMERE FLUID - baza wygładzająco - kryjąca | PIERWSZE WRAŻENIE

stycznia 25, 2017


Czekając na kuriera, który ma przynieść perełki od jednej z firmy postanowiłam napisać post, w którym opowiem trochę o fluidzie, który niedawno kupiłam . Będąc na zakupach w Hebe szukałam odpowiedniego podkładu dla siebie i Pani, która mnie obsługiwała poleciła mi CASHMERE FLUID - baza wygładzająco - kryjąca . Postanowiłam go kupić i przetestować "w ciemno" - nie było możliwości kupienia próbki . Jesteście ciekawi mojego pierwszego wrażenia ? Zapraszam dalej .



Połączenie fluidu i bazy to naprawdę świetna sprawa . Trzeba przyznać, że buteleczka nie przywodzi nam na myśl taniej, drogeryjnej marki . Sam podkład ma bardzo przyjemną, silikonową konsystencję, dzięki czemu gładko sunie po skórze . Pozostawia lekko mokre wykończenie, dlatego należy więc go przypudrować . Ja mam odcień IVORY 01, to jest najjaśniejszy kolor . Podkład szybko zastyga, więc przy aplikacji radzę nałożyć kilka kropel na skórę, rozetrzeć i dopiero później nałożyć na kolejną partię twarzy . W ten sposób nie zrobimy sobie plam i będziemy miały pewność, że wszystko będzie dobrze wyglądać . 

Podkład wygląda bardzo dobrze zarówno nałożony palcami jak i gąbką - daje naturalny efekt bez efektu maski i ma średnie krycie . Krycia niestety nie można budować, ponieważ gdy nałożymy kolejną warstwę nasza twarz będzie ciemniejsza . Trzeba też brać pod uwagę, że podkład po kilkunastu minutach ciemnieje i może być widoczna różnica po między twarzą, a szyją . Muszę też wspomnieć o zapachu, który fluid posiada - jest on delikatny, ładny i przyjemny . Po nałożeniu na twarz czuć go przez kilkanaście minut, później zapach zanika . Uwielbiam, kiedy kosmetyki mają ładny zapach, wtedy przyjemniej mi się ich używa . Za ten fluid zapłaciłam 34,99 zł .




Ostatnio ciężko mi jest znaleźć odpowiedni odcień podkładu do mojej skóry . Wiadomo, kolor naszej skóry w ciągu roku zmienia się kilka razy, teraz jest pora zimowa, więc kolor skóry jest jasny . Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć mniej więcej jak podkład wygląda na twarzy .


Testowałyście ? Jak u was się sprawdził ? :)

You Might Also Like

31 komentarze

  1. MUSZĘ PRZYZNAĆ, ŻE NIE DOTARŁAM DO TEJ FIRMY;) JAK W PIOSENCE...ZNAMY SIE TYLKO Z WIDZENIA A JEDNO O DRUGIM NIC NIE WIE:d ZOSTAJĘ POOBSERWOWAĆ;) CMOK I ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25/1/17 15:07

    Ładna buteleczka jak na taką cenę. Spoczątku myślała, że to drogi kosmetyk, ale jak zobaczyła niżej ile kosztuje oniemiałam. Będę musiała przejść się do hebe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jego można kupić również w Rossmannie :)

      Usuń
  3. Jeszcze tego nie testowałam,ale z tego co piszesz to produkt godny polecenia :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Włąsnie szykuje o nim post :) ale mam kolor 04 Golden Beige. Kopiłam taniej w promocji w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, nigdy nie miałam styczności z tym podkładem ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem, czy sprawdziłby się u mnie. Szkoda, że nie ma możliwości zakupu próbki. Ja mam straszny kłopot z doborem podkładu (mam bardzo jasną karnację)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja tej różnicy między twarzą a szyją nigdy nie mam ;) - nie wyobrażam sobie pomalować podkładem samej buzi i ominąć szyję... Od zawsze tak nakładam podkład z tym, że na szyi i dekolcie po prostu rozsmarowuje go niczym krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę ten produkt.
    Może w przyszłości przetestuje :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks wonderful! Lovely photos ♡

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja uwielbiam bazy rozświetlające ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tym fluidzie, ale u mnie by się nie sprawdził, bo ja od tego typu produktów oczekuję dobrego krycia :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze możliwości stosowac.
    Zapraszam
    www.zuzkapisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieki temu miałam od nich bazę i niestety nie była moją "przyjaciółką"; ale to opakowanie wygląda tak obiecująco (oraz oczywiście Ty tak ładnie zachęcasz), ze chetnie bym sie skusila - jednak jestem straszna sroką :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak mam być szczera to bym go sobie darowała na co dzień. Znam bazy tej marki, są one tak nafaszerowane silikonem że strach to na twarz kłaść, ale faktem jest nieodwołalnym że taka baza robi dobrą robotę na jakieś wyjście większe. Tak więc za takie połączenie ja dziękuję, wolę osobno aplikować bazę w zależności od sytuacji a osobno podkład. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład wydaje sie naprawdę fajny, poza tym ma piękna buteleczkę :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używałam. Zrobił się pomarańczowy i starł po 30 minutach... Wyglądał mega brzydko, tłusto, masakra. Nie wiem od czego to zależy.

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może za dużą ilość nałożyłaś ? u mnie jest ok, tylko trzeba odrobinę go nakładać

      Usuń
  17. Anonimowy27/1/17 02:43

    Pierwszy raz go widzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę przetestować ten podkład! :D

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że ciemnieje... Już kiedyś miałam podkład, który lubił się przyciemnić. W domu tuż po malowaniu wszystko ładnie. W pracy patrze w lusterko a tu... pomarańczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz go widzę :) Ale nie zamierzam zmieniać mojego z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam i w sumie nie słyszałam opinii. Jak dla mnie wielki minus, że nie można budować krycia ;/

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Wspolna obserwacja? Daj znać u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wygląda! strzał w dziesiątkę ;)
    www.wgwiazdki.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm, może i ja przetestuje :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Musze przyznac ze prezentuje się super !:) Jednak nigdy nie miałam...
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great blog :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    Would you like to follow each other on Gfc???Please follow my blog ll follow back.

    OdpowiedzUsuń
  26. Design butelki jest po prostu prześliczny. Wciąż eksperymentuje z podkładami szukając TEGO JEDYNEGO. Więc odnotuje ten jako następny do moich testów. Mam nadzieję,że się przyjmie

    OdpowiedzUsuń
  27. Super się prezentuje! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś w tym jest, że opakowania z tej firmy sprawiają złudzenie jakbyśmy używały bardziej ekskluzywny produkt ;) To miły dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !