Dr. Hauschka - wzmacniająca kuracja do włosów z neem

lutego 11, 2017


Ostatnio coraz częściej zaniedbuje swoje włosy - przy myciu ich nie używam masek ani odżywek, albo nakładam tylko na chwilę . Zdaję sobie z tego sprawę, ale kiedy chodzi się do pracy na godzinę 5:00 za bardzo nie chce się w to bawić . Stosowałam kuracje do włosów z neem, którą dostałam od firmy Dr. Hauschka . Dzisiejszy post właśnie o niej . 
Odżywa do włosów z Neem to intensywna kuracja do włosów suchych, zniszczonych, matowych i rozdwajających się . Wysokogatunkowe olejki roślinne wraz z leczniczym wyciągiem z liści Azadirachta oraz kwiatów rumianku nadają włosom o dużych wymaganiach nowe siły życiowe i elastyczność . Cenny eteryczny olejek rozmarynowy oraz pielęgnacyjny olej z kiełków pszenicy poprawiają ukrwienie skóry głowy . Każdy włos może ponownie wzrastać w pełni zdrowia i sił . Dodatkowo kuracja olejowa w postaci odżywki do włosów z Neem zapewnia włosom naturalną ochronę przed szkodliwymi wpływami środowiska .


Kiedy ścięłam na krótko moje włosy zaczęły się częściej przetłuszczać, ale to normalne przy takich włosach, ponieważ jest za mała powierzchnia na której może osadzać się wydzielane prze skórę głowy sebum - aby prezentowały się świeżo, muszę myć je nawet codziennie . 
Tak jak wspomniałam wcześniej zaniedbałam je nie używając odżywek i masek, do tego od czasu do czasu koloryzuje je, dlatego przez to wyglądały jak "siano" . Odżywka BARDZO poprawiła stan moich włosów, są błyszczące, miękkie do tego nawet lśnią ! Mniej wypadają, łatwiej się rozczesują i pierwszy raz w życiu wyglądają na zdrowe . Opakowanie 100 ml jest bardzo wydajne, cena to 78,00 zł i możecie kupić ją TUTAJ . Będę używała ją tak długo, jak długo Dr. Hauschka będzie ja produkował . Zachęcam do zakupu, nie będziecie zawiedzione !


A jak wy dbacie o swoje włosy ? 

Post powstał przy współpracy z firmą Dr. Hauschka .

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Ja ostatnio dopiero zaczęłam przykładać się do pielęgnacji włosów. Efekty są. Inwestuję w sprawdzone kosmetyki i cieszę się pięknymi włosami. Dlatego też chyba kupię opisywane przez ciebie kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę musiała wypróbować :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować. Bardzo lubię produkty tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie jakby były pokazane zdjęcia sprzed kuracji i po żeby można by było ocenić efekt końcowy ... ale ogólnie zapowiada się ciekawie ... ja teraz zaczęłam 2 miesięczną kurację z Vitapl ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twojej opinii Kochana skuszę się na zakup, moz poprawi się troszkę kondycja moich farbowanych włosów :)
    Myślę że jeśli produkt jest tak wydajny to cena jest adekwatna.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16/2/17 09:22

    Nigdy o nim nie słyszałam i chyba czas wyprubować :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dość długie włosy i czego by nie mówić dużo ich,a powoduje to tylko problemy z ich stanem,na pewno spróbuje bo mimo ceny odżywka wydaje się nie potrzebować dużej ilości do działania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu zaczęłyśmy przykładać wielką uwagę do pielęgnacji naszych włosów :) Super produkt! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !