Pędzel do makijażu w kształcie ogona syreny - hit instagrama

marca 17, 2017

W internecie pojawił się kolejny hit - pędzel do makijażu w kształcie ogona syreny . Tak, to nie zabawka, tylko profesjonalny produkt np. do nakładania różu na policzkach, rozświetlacza, czy nadal modnego konturowania twarzy . Jego oficjalna nazwa to "Mermaid Salon Chubby Mermaid Carve and Contour Brush" . Pędzle te wymyśliła australijskiej firmy Mermaid Salon . Są one całkowicie "wegański i zaprojektowany z myślą o wszechstronnym użyciu" . Koszt jednego pędzla to zaledwie 16$ (ok. 65 zł) .

Zagraniczne wizażystki już teraz chwalą Mermaid Salon Chubby Mermaid Carve and Contour Brush za ergonomiczny kształt, funkcjonalność i łatwość w użyciu . Grubość włosia pozwala na wykonanie perfekcyjnego makijażu .

A wy, skusiłybyście się na pędzle od MermaidSalon?
Ich sklep możecie znaleźć TU .





You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ale to jest urocze, a jednocześnie śmieszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17/3/17 16:38

    O jejku jakie słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze, ale mam obiekcje na ile ta cena itd to tylko moda a na ile on faktycznie jest taki super. Na Aliexpress już widziałam podróbki :). Ja akurat nie potrzebuje takiego pędzla ale chętnie bym porównała podróbke z oryginałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę urocze.. Ale troszkę drogo.

    http://xiini.blogspot.com/

    Pierwszy post za mną! :) Zapraszam. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam że pierwszy raz widzę taki gadżet, wygląda świetnie. Z chęcią bym przetestowała :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że wyglądają ciekawie, aczkolwiek ja bym się raczej nie skusiła :D Wolę pędzle z długimi i dużymi trzonkami :D Takie rybki-syrenki wydają mi się niewygodne :D Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba bym się na nie skusiła,bo muszę przyznać,że wyglądają ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurcze świetne są :*

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mieszane uczucia, bo tak troszkę mi kiczem pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !