Utrwalacz makijażu MAKE-UP FIX SPRAY firmy Flormar

kwietnia 25, 2017

Witajcie kochane . Mam nadzieję, że nie złościcie się za bardzo za tą nie obecność... Musiałam zrobić sobie krótką przerwę . Czasami jest to potrzebne w prywatnym życiu, ale jestem cały czas na moim instagramie (@ladyalekseyblog) oraz snapchacie (olandiia) . Dziś przychodzę do was z postem, w którym chcę wam pokazać i opisać utrwalacz makijażu w sprayu firmy Flormar . Po opublikowaniu zdjęcia na instagramie, na który jest właśnie ten produkt dostałam masę wiadomości, żebym go wam opisała .

Testowałam go zarówno z kosmetykami dobrymi jakościowo, jak i tymi, do których nie mam zaufania . Zarówno z tymi lepszymi jak i gorszymi spisał się tak jak powinien . Z ręką na sercu mogę wam powiedzieć, że ten produkt naprawdę działa . Zarówna przy makijażu tanimi produktami, jak i droższymi utrwalacz ten w 100% doprowadził do tego, że oba makijaże utrzymały się do 10-12 godzin . Co prawda moja skóra w strefie T delikatnie była tłusta, ale u mnie to normalne, bo mam z tym wielki problem . Kiedy wybieracie się na jakąś imprezę i chcecie, żeby wasz makijaż trzymał się długo użyjcie tego utrwalacza, a na pewno wam pomoże w tym . U mnie tak jak wspomniałam sprawdził się fantastycznie . Potwierdzam to ja, jak i dziewczyny, które maluję . Mówiły, że mimo potu makijaż trzymał się na skórze bardzo dobrze . 
Nie trzeba wydawać 200 zł na dobry produkt, ten utrwalacz kosztuje około 25 zł ! Jak widzicie same cena jest niska, jak za tak dobry produkt . Należy pamiętać, że podczas jego aplikacji zamykamy oczy i usta, ponieważ produkt zawiera alkohol . Sama aplikacja trwa mniej niż minutę, po aplikacji nie mamy na twarzy nieprzyjemnego uczucia - błyskawicznie schnie i nie jest widoczny na twarzy . Nie jest to  kosmetyk do codziennego stosowania, podobnie jak wszelkiego rodzaju silikonowe bazy pod makijaż .
A wy miałyście przyjemność testować ten produkt ?

Ściskam 

INSTAGRAM@ladyalekseyblog
SNAPCHAT@olandiia

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ooo, coś dla mnie ;)
    Dużo się teraz mówi o tej marce i to dużo pozytywnych rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25/4/17 12:48

    Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie nie posiadam praktycznie nic z tej marki, a ostatnio sporo o niej słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz w maju impreza sie szykuje i przyda się coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że post się do czegoś przydał :)

      Usuń
  5. Anonimowy27/4/17 12:14

    Ja uważam że utrwalacz powinna mieć każda z nas która stawia duży plus na makijaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdzę, teraz ciągle używam fixera od Bielendy, a może coś nowego, okaże się lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio właśnie słyszałam o tej firmie pozytywne rzeczy. :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten post ! Krótki, zwięzły i na temat :) co do produktu... Uważam, że jest rewelacyjny :) Używam go od kilku tygodni i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze się bałam tego typu produktów bo wydawało mi się,że to drogie kosmetyki, które mało dają i niszczą cerę. Dopiero jak faktycznie zaczęłam czytać i sama spróbowałam to okazało się, że latem nie ma dla mnie nic lepszego bo inaczej "płynę".

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam markę. =) Utrwalacz nie był mi znany z tej firmy - super, że o nim napisałaś. =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzywam podobnego z Kiko Milano, jest niezly jednak ta forma spraya nie bardzo mi odpowiâda :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się super :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być super ! 25 zł a takie cudeńko <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !