Fotomagnesy firmy Fotobum - pamiątkowe zdjęcia na lodówkę

czerwca 17, 2017

Każdego dnia w zasięgu naszego wzroku możemy mieć ułamek naszych wspomnień . Nie chodzi o rami ze zdjęciami, chciałabym pokazać wam rozwiązanie jakim są fotomagnesy .
W zestawie w bardzo przystępnej cenie dostajemy 16 sztuk fotomagnesów . Możemy wybrać dowolnych 16 zdjęć, u mnie padło na zdjęcia, które w jakimś stopniu są dla mnie ważne oraz te, które bardzo mi się podobają i ukazują to, co uwielbiam najbardziej . Do zestawu dołączone są naklejki, które możemy przykleić na dolną, pustą cześć zdjęć . Na tej części możemy również napisać jakieś swoje słowa . Na stronie fotobum.pl możemy znaleźć inne gadżety związane z fotografią - plakaty, dekoracje, pocztówki i inne .
Tworzenie fotomagnesów jest niezwykle proste i zajmuje kilka minut . Co ważne, zdjęcia nie tracą na jakości . Na lodówce trzymają się na swoim miejscu i prezentują się świetnie ! Zdjęcia nie tylko można umieszczać na lodówce, świetnie spiszą się również do albumu na zdjęcia . Jestem przekonana, że na lodówce w naszym nowym mieszkaniu fotomagnesy będą bardzo ładnie się prezentowały . 

Specyfikacja:
wymiar magnesu 7,5 x 9,5 cm
wymiar zdjęcia 6,5 x 6,5 cm


Czy polecam produkt ? Jak najbardziej ! To naprawdę rewelacyjna pamiątka czy też pomysł na prezent, a cenowo wychodzi naprawdę bardzo korzystnie .

Post powstał przy współpracy z firmą Fotobum .

Ściskam ! 

INSTAGRAM ladyalekseyblog
SNAPCHAT olandiia

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Jeszcze takiego rozwiązania nie widziałam. A ostatnio się zastanawiałam nad tym jakiej nowości mi brakuje. Chciałam "czegoś niedużego", jednak pokazującego zmianę. Mam nadzieję, że nie zapomnę o tym pomyśle, gdy się będę przeprowadzać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę fajnie to wygląda, moja lodówka jest niestety za bardzo zawalona ;P
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent ale jeśli ktoś ma lodówkę pod zabudowę co zdarza się coraz częściej to niestety nie przyklei nic 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie magnesy to świetny pomysł na pamiątkę :) Idealnie sprawdzą się jako prezent :) Ja również mam od nich magnesy i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szukam właśnie sklepu/ firmy w którym będę mogła wywołać swoje zdjęcia z instagrama za rozsądną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł ! Lodówka od razu wygląda lepiej i nabiera kolorów, już nie jest taka biała jak zazwyczaj :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też je mam- są świetne:) u nas część posłużyła jako prezent dla znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa. I na prezent się :) No i fajnie widziec Twoje zdjęcie we wpisie, oby więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW, Twoje magnesy prezentują się super! Sama posiadam podobne i bardzo je lubię :)
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super sprawa <3 :D Muszę się temu przyjrzeć bo na prawdę super się prezentują :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie coś dla mnie! Mega sprawa :))

    http://www.merloczek.pl | Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !