Promocja -49% Rossmann - ROZKŁAD 30.09.2016-17.10.2016

I znowu promocje w ROSSMANNIE ! Nie wiem czy tym razem się wybiorę, bo kosmetyków mam bardzo dużo, ale myślę, że zajdę zobaczyć . Nie będę kupować w moim miasteczku, bo jest dosyć małe, większość kosmetyków u nas nie ma, a Rossmann jest tylko jeden . Jak będę chciała coś kupić to zapewne pojadę do innego miasta, gdzie jest większy wybór . Nie wiem czy post z kosmetykami z promocji będzie na moim blogu, ale będę was informować na moim fanpage, czy coś kupiłam i czy taki post się pojawi . Przejdźmy do rzeczy...

USTA
30.09-05.10.2016 - szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i odżywki do paznokci

OCZY
06.10-11.10.2016 - tusze, kredki do oczu, cienie, eyelinery 

TWARZ
12.10-17.10.2016 - podkłady, pudry, bronzery, rozświetlacze, róże i korektory

Znacie już rozkład, teraz pozostaje wam tylko przyszykować portfele . Macie już upatrzone produkty i w ogóle korzystacie z promocji w Rossmannie ? Ja się troszeczkę boję tego tłumu kobiet i pustych regałów, a wy ?

10 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie myślałam co kupie ale na pewno nie bedę testować nowych produktów a postawie na sprawdzone już rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam cosik upatrzone ale wezme jak zostanie :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/narzutka-czerwonoczarna-krata-ciepo-w.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23/9/16 05:19

    Super! Ja uwielbiam promocje i zawsze muszę coś kupić kiedy one są. Dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Promocja na produkty do ust to moja ulubiona część :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23/9/16 15:30

    ja czekam na usta i oczy. mam upolowane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24/9/16 13:12

    Dzięki za rozkład, właśnie szukałam informacji na ten temat :) Fajny blog, pozdrawiam serdecznie życzę miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. JEEST nareszcie! dlugo czekalam na te przeceny!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu dziękuje, że mi o tym przypomniałaś ;D akurat konczy mi się puder, więc idealnie, że promocje :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo promocje! :D Super, dziękuje za informacje. Przygotuje sobie liste rzeczy do kupienia :) Super post.
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. AHHHH już sie nie mogę doczekać, dobrze, że budżet mi sie zgadza :)
    Zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .

MÓJ INSTAGRAM

@alekseyblog