Moje zamówienie z eButik.pl + kod rabatowy

października 19, 2016

W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać jakie rzeczy dostałam do pokazania wam od firmy eButik.pl . Miałam do wykorzystania kwotę pieniężną na zamówienie kilku rzeczy, więc wybrałam zegarek, buty oraz szal . Postanowiłam napisać i opublikować post jeszcze dzisiaj, bo z tego co się dowiedziałam wszystkie rzeczy, które strona posiada szybko się sprzedają, więc nie ma co tracić czasu . Chciałabym, żebyście zobaczyli post i rzeczy od razu, bo zapewne coś wam się spodoba i będziecie chciały zamówić .

SNEAKERSY


buty dostępne TUTAJ
kategorie Sneakersy TUTAJ

Zamierzałam kupić sobie Sneakersy, ale postanowiłam skorzystać z okazji i wybrałam te buty z tej strony, nie żałuję . Są świetne . Wygodne i trafiłam z dobrym rozmiarem, czyli 39 . Trochę się bałam, że mogą być za duże, ale są na styk . 


SZAL


szal dostępny TUTAJ
kategorie szale/szaliki/kominy TUTAJ

Szal jest bardzo duży, baaardzo mięciutki i przyjemny . Świetnie sprawdzi się w te chłodne jesienne, a także zimowe dni . Jeśli tak samo jak ja lubisz takie duże szale nie trać czasu tylko leć na stronę i zamawiaj . 

ZEGAREK


zegarek dostępny TUTAJ
kategorie zegarki TUTAJ

Zegarek jest mega . Chciałam sobie taki kupić, ale jakoś zwlekałam, aż do teraz . Ma bardzo długi pasek, przez co osoby ze szczupłymi oraz grubszymi nadgarstkami będą miały możliwość noszenia .

PODSUMOWUJĄC
Ze wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona . Kontakt ze sprzedawcą bardzo miły, można zapytać o każdą rzecz i liczyć na szybką odpowiedź . Także z oczekiwaniem na przesyłkę nie było problemu, bo już na drugi dzień kurier przywiózł mi paczkę . Na stronie można znaleźć mnóstwo nowości, zajrzyjcie do kategorii Nowości (link TUTAJ), a na pewno znajdziecie coś dla siebie . Bardzo polecam tą stronę .

To nie wszystko . Mam dla was KOD RABATOWY -60% na hasło OLANDIAA, zakupy z kategorii NOWOŚCI, ale uwaga - jakiekolwiek obuwie nie wliczają się do rabatu, rabat jest objęty tylko na ubrania oraz akcesoria i jest ważny do końca miesiąca . Powodzenia w zakupach i koniecznie wyślijcie zdjęcia w wiadomości na moim fanpage co kupiłyście :)

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Śliczny szal, z chęcią skorzystam z rabatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy są cudowne ale najbardziej podoba mi się szal :)
    Napewno skorzystam z rabatu :)

    Zapraszam do mnie
    https://happily-pink.blogspot.com/2016/10/golden-rose-prosto-z-pudeka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo szal w moim stylu, poklikałam wszystko i poszukam jakiś torebek :D

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne butki😍
    http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity kod rabatowy!! Wow :)
    Buciki mnie nie urzekły, jakoś nie umiem się przekonać do sneakersów w kolorze pudrowgeo różu, ale za to bardzo fajna chustka :)
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful stuff, esp the booties and the scarf are so pretty.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja ... piękny zestaw na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaliczek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Weszłam na tą stronę i muszę przyznać, że mają bardzo ciekawe rzeczy :) Buty niby nie w moim stylu, jednak przy dobrym dopasowaniu reszty stylizacji będą wyglądały świetnie. Szalik i zegarek przepiękne :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw, zwłaszcza buciki :) Wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty prezentują się świetnie! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam taki szal! Jest niezwykle mięciutki i śliczny sam w sobie ;3

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !