Nowości kosmetyczne - DELIA COSMETICS


Jakiś czas temu chwaliłam się wam cudeńkami, jakie otrzymałam w ramach współpracy od Delia Cosmetics - rzućmy na nie oko . Te kosmetyki są nowościami na rynku .

Żeby wam się lepiej czytało, moja ulubiona piosenka 
Delia Cosmetics to rodzinna firma z polskim kapitałem, która nieprzerwanie od 1998 roku tworzy wyjątkowe i skuteczne kosmetyki . Połączenie ogromnej wiedzy, pasji i nowatorskich pomysłów z unikatowym recepturami, najlepszymi surowcami i innowacyjną technologią stanowi klucz do jej sukcesu . Dowodzą tego liczne, prestiżowe nagrody oraz miliony zadowolonych klientów na całym świecie . To dla nich Delia Cosmetics realizuje Strategię Piękna .

SZMINKI CREAMY GLAM 
Gdy rozpakowałam paczuszkę od Delli natknęłam się na trzy pomadki Creamy Glam . Od razu sprawdziłam odcienie na dłoni . Niestety odcienie są jak dla mnie za bardzo intensywne . Ja lubię kolory bardziej wpadające w brązy i beże, jednak na jakieś sesję postanowiłam je zostawić . Ja mam nr 118, 120 oraz CG L01 . Delia ma w swojej ofercie jeszcze kilka innych odcieni, więc spokojnie wybierzecie coś dla siebie . Kolory te pasują na jesień, można je również wykorzystać do makijażu na sylwestra . Szminki mają przepiękne zapachy . Kiedy je pierwszy raz otworzyłam zapach był od razu wyczuwalny, ale jest taki przyjemny - nie jest drażniący .  Pomadki mieszczą się w eleganckich opakowaniach, trzeba przyznać, że design przyciąga wzrok i wzbudza ciekawość . 
Szminki mają kremową konsystencję dzięki, której idealnie rozprowadzają się na ustach . Wykończenie jest pół kremowe z lekkim połyskiem . Krycie jest bardzo satysfakcjonujące i już po pierwszej warstwie zadowala . Nie zauważyłam, aby zbierała się w kącikach ust czy podkreślała skórki, nawet myślę, że delikatnie nawilża usta .  Bez jedzenia i picia utrzymuje się na ustach ok 3 godziny .
Cena: około 15 zł za 4 g



LAKIERY DO PAZNOKCI TREND COLLECTION
Lakiery z najnowszej serii Trend Collection w odcieniach idealnie pasujących na sylwestra . Otrzymałam trzy odcienie - TC 02, TC 06 oraz TC 13 . Co prawda zatrzymałam sobie tylko TC 06, reszta też ma ładne odcienie, ale postanowiłam dorzucić je do konkursu, który ogłosiłam na moim fanpage . Obecnie moje paznokcie muszą odpocząć od jakichkolwiek lakierów, bo noszę tylko hybrydy, ale tylko jak moje paznokcie odżywią wypróbuję odcień TC06 . 
Cena: około 6,50 zł za 11 ml



BEZACETONOWY ZMYWACZ DO PAZNOKCI
Choć, jak wiele osób obecnie, ostatnimi czasy stosuję głównie hybrydy, są lakiery, którym nie potrafię się oprzeć, a więc i zmywacz do paznokci jest moim niezbędnikiem . Zmywacz zamknięty jest w niewielkiej buteleczce z plastiku . Po otwarciu opakowania w sporej wielkości otworze widzimy ciemnoszarą gąbkę dobrze nasączoną zmywaczem, w której środku znajduje się rozcięcie na nasz palec i paznokieć . Zmywacz śmierdzi niestety klasycznym zmywaczem . 
Cena: około 6 zł za 75 ml



KREDKI DO POWIEK SOFT EYE PENCIL
Otrzymałam je w pięciu różnych odcieniach - Dark Blue, Dark Brown, Violet, Black
oraz Dark Grey . Przetestowałam jedną kredkę, ale niestety nie przepadam za kredkami do oczy, a tym bardziej za kolorowymi, dlatego też postanowiłam obdarować jedną z was w konkursie czterema kolorami . Mam nadzieję, że zwyciężczyni będzie zadowolona . Kredka bardzo napigmentowana, dobrze się rozciera i jest miękka . 
Cena: około 7 zł 


PODSUMOWANIE
To, że nie lubię pewnych kosmetyków lub kolorów to nie znaczy, że nie jestem zadowolona z tych kosmetyków - po prostu jestem wybredna ;) Firma bardzo dobra i co ucieszy prawie każdą kobietę to to, że mają niskie ceny . Jeśli nie chcecie wydawać dużo pieniędzy na kosmetyki to polecam kupować kosmetyki właśnie tej firmy . 
Miałyście lub macie jakieś kosmetyki Delia ? 


Post powstał przy współpracy z firmą Delia Cosmetics

22 komentarze:

  1. kilka miałam, ale też wybredna jestem, szczególnie jeśli chodzi o kolory. ;) tutaj miałabym podobnie jak Ty, bo kredek raczej nie używam, a te pomadki mimo iż piękne, to zdecydowanie zbyt ciemne jak dla mnie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. DLa mnie super paczka, też byłam niż zachwycona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować kosmetyków powyższej marki, najwyższa pora to zmienić.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory szminek. Lakiery kiedyś miałam i całkiem fajnie się u mnie sprawdziły. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam że mama kiedyś miała sporo szminek z tej firmy :) te kolory , które Ty dostałaś są cudowne ♡ ten ciemny szczególnie przyciągnął moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się opakowania pomadek z Delii - wyglądają mega luksusowo :)lakierów do paznokci z tej firmy jeszcze nie testowałam, a to wstyd w moim przypadku :) P.s. Piękne zdjęcia! Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne zdjęcia. Firma też przyzwoita, szczególnie za takie ceny

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki świetne, bardzo ładne kolory

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy dostałaś! Mi tam podoba się bordowy kolorek pomadki, może nie do szkoły, ale podoba :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Mogłabyś poklikać Tutaj ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowności ;p lakiery mają piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyne co przetestowalam z tej firmy byl to zmywacz do paznokci i u mnie zbyt dobrze sie nie sprawdzil ale to dlatego ze byl bez acetonu a takie zbytnio dobrze sie u mnie nie sprawuja :/
    Nawet nie wiedzialam ze ta firma ma tyle kosmetykow a tutaj prosze! Swietna piosenka <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory pomadek 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki Delia. Są w bardzo przystępnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super paczuszka! Piękne pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna paczuszka. Też bym taką chciała 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Ceny maja fajne i nawet wybredny znajdzie cos dla siebie ja lubie intensywne szminki mam wybielone ząbki i lubie kolorki z oczami nie poszaleje bo nosze okulary w szkłach kontaktowych poprostu mi źle

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ladne zdjecia! Nigdy nie mialam nic z tej firm, nie wiem czemu...
    Pamiętasz jeszcze mojego bloga? :D

    Stylizacja oraz moje przemyślenia o ataku terrorystycznym w Berlinie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście, kolory świetne na sylwestra :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ułaaaaa fajnie wiedzieć ... na pewno rozejrzę się za nimi i bardziej się im przyjrzę :) dzięki za polecenie :) Pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale szminki prezentują się naprawdę ciekawie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, W.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolory;) obserwuję i zapraszam do siebie https://blogdomatorki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .

MÓJ INSTAGRAM

@alekseyblog