UP mascara Orphica

Od jakiegoś czasu testuję mascarę od Realash, a dokładnie Orfhica . UP by Realash to spektakularny tusz do rzęs, dzięki któremu twój makijaż zawsze będzie wyglądał zniewalająco i profesjonalnie .

"ORPHICA reprezentuje najwyższą jakość produktów. Firma starannie selekcjonuje i dobiera składniki występujące w naturze, tworząc niezwykle skuteczne preparaty. Jednocześnie dba o bezpieczeństwo, które jest tak ważne dla delikatnych okolic oczu. Kosmetyki ORPHICA nie powodują podrażnień ani nie wywołują alergii. Osoby z wrażliwą i delikatną skórą mogą bez obaw sięgać po produkty tej marki do codziennej pielęgnacji. Polecam kosmetyki ORPHICA wszystkim osobom, które doceniają wysoką jakość, chcą zadbać o siebie i cieszyć się pięknym spojrzeniem" 
EMILIA GROMSKA dyplomowana kosmetolog


Efekt wytuszowanych rzęs - dwie warstwy



UP to innowacyjny, pogrubiająco – wydłużający tusz do rzęs, który nada Twojemu spojrzeniu uwodzicielskiej intensywności. Dzięki ergonomicznej szczoteczce i rewolucyjnej formule, maskara dokładnie pokrywa oraz nadaje objętości rzęsom od nasady aż po same końce. UP wydłuża rzęsy, równomiernie je rozdziela i dodaje im sprężystości.

Efekt używania maskary UP utrzymuje się przez cały dzień, dzięki czemu spojrzenie jest pięknie podkreślone i bardziej wyraziste.Mascara UP posiada super szczoteczkę, która rozdziela rzęsy nadaje delikatny i bardzo naturalny wygląd rzęsom, nie skleja ich i z pewnością wydłuża, to można zauważyć po nałożeniu pierwszej warstwy, ale oczywiście zalecam nałożenie drugiej, która pogrubia rzęsy i nadaje im objętości . Jeśli chodzi o trwałość, to tutaj również nie mam się do czego przyczepić, kosmetyk utrzymuje się na rzęsach przez cały dzień przy czym nie kruszy się -  z pewnością jest to produkt wykonany z dobrych jakościowo składników . Dla niektórych cena może być odpychająca, bo taka mascara kosztuje 70 zł, ale moim zdaniem raz na jakiś czas można zainwestować w tak dobrą mascarę .

Cena: 70 zł za 8 ml
Produkt dostępny TUTAJ
Dziękuję firmie Orphica za możliwość testowania


Post powstał przy współpracy z firmą OPRHICA

17 komentarzy:

  1. Nalegam na zdjęcia efektów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłas mnie tym że niewywołuje alergi raczej mam limity na dane kosmetyki 40 zl to maks na tusz bo ja raczej delikatnie nakładam i trzymam tylko 3 miesace raz zapomniałam i i wypadaly mi rzesy wiec wywalam po 3 miesacach

    OdpowiedzUsuń
  3. To dobrze że nie skleja rzes,bo wtedy bym nawet nie spojrzała w sklepie.
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na rzęsach. Ja teraz zaczęłam testować serum pod oczy tej marki i jestem bardzo ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze troche za dużo 70 zl za tusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak już napisałam można raz na jakiś czas zaoszczędzić na dobry produkt . wiadomo, że u innych może sprawdzić się inaczej niż u mnie, ale kto nie ryzykuje ten nie traci :)

      Usuń
  6. TO JA JUŻ WOLE KUPIĆ ZA 15 ZŁ Z LOVELY

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tylko takie wrażenie, czy delikatnie skleja rzęsy ?
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może troszeczkę tak, ale można później wyczesać grzebykiem do rozczesywania rzęs

      Usuń
  8. Uwielbiam testować nowe tusze do rzęs ... nie powiem ten zapowiada się bardzo ciekawie ... na pewno wypróbuję go przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog, zdecydowanie zostanę na dłużej! :) Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się dobry tusz :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .

MÓJ INSTAGRAM

@alekseyblog