Parki - wiosna 2017

Wiosną 2017 roku królować będą parki w wersji letniej . Są one na tyle uniwersalne, że będą pasować do legginsów, jeansów jak i sukienek czy spódnic . Sieciówki takie jak Zara czy H&M przygotowały na ten sezon różne wersje: od klasycznej w kolorze khaki, przez dłuższą w jasnych barwach beżu i różu, aż do pokrytej kwiatowym printem . 

Parki na stałe weszły do mody damskiej, są prawdziwym hitem już od kilku sezonów, idealnie sprawdzają się w casualowych stylizacjach i co ważniejsze uwielbiają je nie tylko blogerki, fashionistki czy gwiazdy, ale również zwykłe kobiety, które uwielbiają podążać za modą . Wprawdzie parek próżno szukać na wybiegach światowych tygodni mody, ale to moda ulicy rządzi w tym temacie . Fashionistki tego typu parki noszą nawet do szpilek i koronkowych spódnic . Ze sportowego szyku miksowanego z elegancją już dziś nikt nie musi się tłumaczyć . Zobaczcie poniżej jakie parki będą modne w tym sezonie . Na pewno znajdziecie coś dla siebie .
foto. zara.com, mango.com

foto. mango.com, hm.com, stradivarius.com

foto. mango.com, zalando.pl, materiały prasowe

foto. newlook.com, zalando.com


Piszcie koniecznie czy wy tej wiosny macie na oku jakieś parki lub macie je w szafach . Która z powyższych najbardziej wam przypadła do gustu ? 

22 komentarze:

  1. Ja uwielbiam parki, mam dwie w swojej szafie, dlatego cieszę się, że dalej będą modne :) Bardzo podoba mi się ich połączenie z sukienkami i elegankimi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy26/2/17 17:56

    Ładne są te parki, ale ceny za wysokie nie stać mnie :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny chyba jedyny minus, ale cóż płacisz za renomę pewnie. Może kiedyś kupię mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam tylko jedną parkę - z tym słynnym różowym futrem. Kit z tym, że ma ją kupa ludzi - zakochałam się w niej od pierwszego założenia i... polubiłam ten krój. Myślę zatem, że i w wydaniu wiosenno/letnim chętnie sobie jakąś sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham parki, osobiście posiadam dwie, jednak na zimę, na pewno zaopatrze się w wiosenną :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27/2/17 09:04

    Ja też uwielbiam parki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi przypadły do gustu, ale ceny trochę powalające :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Parki są ładne i wygodne :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się ta z zary w kolorze palonego różu, jest po prostu prześliczna. Co do oliwkowej z new look'a bardzo mi przypomina tą którą rok temu kupiłam w zarze, różni się praktycznie tylko miejscem naszywek, ale cóż jak coś mode to można znaleźć podobne modele w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  10. Zara ma teraz świetną kolekcję, te płaszcze są cudowne na pewno się w taki zaopatrzę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza różowa z zary według mnie najfajniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta khaki z Mango najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie rozstaję się ze swoją zieloną parką, już tyle lat jest na topie! :))
    Super zestawienie, zara jak dla mnie króluje!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Osz kurde! te rzeczy są naprawdę mega <3 Ahh... super lista ! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta z ivy spodobała mi się najbardziej, cudowna jest!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam parki! mam w swojej dwie, nahbardziej znoszone na swiecie - a i tak uwielbiam je nadal i to całym sercem! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam parki, przez większą część zimy w nich chodziłam, teraz muszę sobie sprawić jakąś wiosenną:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie zaglądałam na bloga, a tu parki :) Mam dwie które uwielbiam ale ta pierwsza z Zary będzie mnie kusiła... Czekam na post z inspiracjami na wiosenny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne kurteczki ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .

MÓJ INSTAGRAM

@alekseyblog