Absolute Lashes Mascara W7

Już od kilku tygodni zaczęłam testować mascarę Absolute Lashes Mascara W7 . Powiem wam szczerze, że jak na tanią firmę jestem pod wrażeniem . Co prawda opakowanie tak jak i sama szczoteczka są ni jak ściągnięte od mascary They’re Real firmy Benefit . Niestety nie posiadam owej szczoteczki, żeby porównać je, ale może to się zmieni . 

Absolute Lashes Mascara W7 moim zdaniem jest warty uwagi jeśli ktoś nie chce wydawać więcej pieniędzy na tusze do rzęs . Cena tego tuszu to jedynie 13.90 zł i możecie go kupić TUTAJ .
Tusz nie osypuje się, ładnie wyczesuje rzęsy pozostawiając je nie sklejone, daje efekt sztucznych rzęs, zauważyłam pogrubienie i wydłużenie ich, wiec to, co mówi producent w 100% się zgadza . Dodam tylko, że szczoteczka jest elastyczna, duża, precyzyjna przez co wygodnie maluje się nią rzęsy . Tak jak wspomniałam wcześnie mascara ni jak wyglądem przypomina They’re Real firmy Benefit . Dlaczego ? Opakowania są bardzo do siebie podobne można powiedzieć wręcz identyczne, to samo można powiedzieć o szczoteczkach . Tak czy siak polecam wam ten tusz ze względu na cenę oraz efekt jaki daje on na rzęsach . Chcecie zobaczyć jaki efekt daje na moich rzęsach ? No nie wiem jak wam, ale mi taki efekt bardzo się podoba . Zobaczcie...
A jaki jest wasz ulubiony tusz do rzęs ? A może używałyście Absolute Lashes Mascara W7 ? Dajcie znać, jestem baardzo ciekawa 😊

Ściskam ! 

INSTAGRAM - alekseyblog
SNAPCHAT - olandiia

15 komentarzy:

  1. Anonimowy10/5/17 01:22

    Nigdy nie słyszałam o tym tuszu

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tej z benefitu i naprawdę sa prawie identyczne jesli chodzi o wygląd haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja, w pierszwej chwili serio myslamal ze to Benefit. Jak mowisz ze sie nie osypuje to wpisuje ja na swoja liste chciejstw. Teraz zaczynam poszukiwania ;) Zostaje w obserwatorach, bardzo podaba mi sie Twoj blog :) Bede odwiedzac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku myślałam, że to mascara z Benefitu mega podobne opakowanie :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuję się na rzęsach jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale jeśli robi dobrą robotę to na pewno jest warta kupienia :) Ja właśnie uwielbiam efekt sztucznych rzęs !
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego tuszu :) Aktualnie używam z Lily Lolo i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne oczyska masz 😌😌 O firmie nie słyszałam ale może sprawdze żeby nie kupować kolejnego za miliony momet :D
    Planujesz wpis o strojach kąpielowych może? Bo by się przydal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o takim wpisie . Idzie lato, więc może napiszę taki post :)

      Usuń
  9. Super efekt :) miałam benefit szczoteczka podobna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, chyba muszę ją upolować :D
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze tej masacry. Daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .

MÓJ INSTAGRAM

@alekseyblog