TOP 13 - kosmetyki, które polecam

 Lubię testować kosmetyki i z pośród setek wybierać te, które mi się sprawdziły . Nie ukrywam, że jestem kobietą, której trudno dogodzić i jeśli któryś kosmetyk przypadł mi do gustu potrafię się z nim nie rozstawać . Dziś chciałabym wam pokazać 13 moich ulubionych kosmetyków .

Zacznę od kosmetyków do ust . Moimi ulubieńcami na chwilę obecną są: NYX Soft Matte Lip Cream w odcieniu STOCKHOLM, GOLDEN ROSE Matte Lipstick Crayon nr 18 oraz MAKEUP REVOLUTION I Heart Makeup Molten Chocolate w odcieniu NAKED CHOCOLATE . To świetna alternatywa głównie dla osób, które interesują się makijażem, lubią matowe usta, jednak ze względu na ich przesuszanie nie mogą nosić typowych płynnych matowych pomadek . Ich formuła i wykończenie jest podobne i porównywalne do Rouge Edition Velvet, więc jeśli znacie i lubicie produkty od Bourjois- na pewno polubicie również te . Mi bardzo przypadły one do gusty i sięgam po nie naprawdę często .

Ostatnio jakoś mam problem z moją skórą twarzy - gdzie nie gdzie straszni się przesusza, dlatego na co dzień częściej wychodzę z domu bez podkładu i pudru . Jeśli chodzi o zdjęcia wykonuję cały makijaż twarzy i do tego lubię używać ESTEE LAUDER Clear Difference BB Creme . Mam go w odcieniu 01 LIGHT i nakładam gąbeczką do podkładu REAL TECHNIQUES . Jeśli lubisz delikatne krycie twarzy to ten produkt na pewno jest dla ciebie . Moim ulubionym korektorem od dłuższego czasu jest CATRICE Liquid Camouflage w odcieniu 010 PORCELLAIN . Dzięki nim możemy bardzo ładnie rozjaśnić naszą twarz aczkolwiek do rozświetlania używam również FREEDOM Pro Contour Stick w odcieniu FAIR - jestem z niego zadowolona . Do utrwalenia podkładów lub kremów BB świetnie sprawdza się u mnie puder ryżowy ECOCERA oraz KRYOLAN .
Na tej liście nie mogło zabraknąć czegoś z pielęgnacji, dlatego wybrałam moje dwa najbardziej ulubione maseczki, ponieważ używam bardzo często i w przeróżnych postaciach . TOŁPA Dermo Face Sebio jest to maseczka głęboko oczyszczająca i nie należy jej często używać, żeby nie podrażnić skóry . Ja używam ją raz na dwa tygodnie . Oprócz tego maseczka z AA Multi Mask oczyszczanie porów + kontrola sebum to jak dla mnie hit . Genialnie oczyszcza mój nos i ładnie nawilża skórę .

Powróciłam do CATRICE Eye Brow Stylist nr 030 . Kolor jest bardzo dopasowany do koloru moich włosów, po obrysowaniu nią brwi nie używam niczego więcej . Ostatnimi czasy moim tuszem nr 1 jest L'OREAL Volume Million Lashes - ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy, a tak jak widzicie na moich zdjęcia, które dodaję na instgaram tych rzęs mam nie wiele . Po użyciu tego tuszu mam wrażenie, że mam ich więcej .

Ostatnio uzależniłam się od paletki MAKEUP REVOLUTION Ultra Contour Palette . Możecie znaleźć w środku trzy rozświetlacze, dwa pudry oraz trzy bronzery . Ja najbardziej lubię używać bronzer w tym chłodniejszym odcieniu, rozświetlacz ten po prawej na górze oraz puder w żółtym odcieniu pod oczy . Paletka jest bardzo funkcjonalna i jeśli jeszcze jej nie miałyście to polecam wypróbować .


Napiszcie, czy któreś z tych kosmetyków sprawdziły się również u was .

Ściskam ! 

INSTAGRAM - alekseyblog
SNAPCHAT - olandiia

11 komentarzy:

  1. Maskę AA testowałam ostatnio i wyszła słabo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u innych się sprawdza, a u innych nie

      Usuń
  2. świetna jest ta seria tołpy,na prawdę działa,ale fakt,jeśli chodzi o maskę to nie można jej za często używać :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie wypróbowania któregoś z pudrów z "Eco Cery" :)
    Lubię sypkie i naturalne w składach pudry, o wiele bardziej od tych w wersji prasowanej - do tej pory miałam naturalny puder bambusowy (z e-naturalne) i puder bambusowy z jedwabiem z "PAESE" i byłam bardzo zadowolona. Może więc czas wypróbować ryżowy? Spotkałam się nawet z opiniami, iż lepiej matuje, niż bambus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredkę z GR i puder z ecocery uwielbiam. A kredka z Catrice to mój ulubiony produkt do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor z Catrice miałam i świetnie rozświetla okolice pod oczami i bardzo dobrze radzi sobie z kryciem sińców, bardzo też lubię od nich kredkę do brwi sprawdza się także u mnie wspaniale :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna paletka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również używam korektora Catrice i jest u mnie na równi z L'oreal True Match. Oba super się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten tusz i nawet sie spisał ale wolę pierwszą wersje:) kredki GR uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .

MÓJ INSTAGRAM

@alekseyblog