Wywiad z blogerką - Amanda Niedrich XaviLove

maja 26, 2017


Przeprowadziłam krótki wywiad z przesympatyczną blogerką Amandą Niedrich, która prowadzi bloga pod nazwą XaviLove - jej blog możecie znaleźć TUTAJ . Amanda jest 25-letnią szczęśliwą matką, żoną, blogerką oraz fotografem mieszkającą w Niemczech z mężem i dwójka dzieci - pół roczną Latiką oraz prawie 3-letnim Xavierem . Mając dwójkę małych dzieci można powiedzieć, że ciężko przy tym pisać postu na blogu, ale Amanda ma na to sposób - jeśli się chce, to się da . Chcecie poznać ją bliżej ? Zapraszam . 

Hej, Amanda ! Dziękuję, że zgodziłaś się odpowiedzieć na kilka moich pytań .
- Hej! To dla mnie bardzo miłe wyróżnienie, pytaj o co chcesz!

1. Kiedy i jak zaczęłaś pisanie bloga ?
- Mój blogowy początek miał miejsce jakieś... 15 lat temu na onecie. Bloga po paru latach niestety usunęłam i wróciłam do blogosfery w 2015 roku. Od zawsze lubiłam pisać; wiersze, pamiętniki, opowiadania - brakowało mi tego, serio. Gdy zaszłam w ciążę - straciłam też pracę - to był dobry moment aby znaleźć sobie nowe zajęcie, które wypełni mój czas. Początkowo planowałam pisać o macierzyństwie, dzieciach... - to była pierwsza ciąża więc byłam mega podekscytowana. Czas jednak wszystko zweryfikował i parentingowe tematy nie zaspokoiły moich potrzeb - chciałam więcej i więcej, przez co teraz mój blog jest blogiem typowo lifestylowym, a parentingu jest tylko domieszka.

2. Kto lub co inspiruje Cię na co dzień i w świecie blogowym ?
- Był nawet kiedyś na ten temat wpis na moim blogu, cieszył się on zresztą dość dużą popularnością: http://xavilove.com/2017/02/kobiety-ktore-inspiruja.
Są to kobiety, które diametralnie się od siebie różnią, ale każda z nich ma cechy, które chciałabym pielęgnować również w sobie i swojej codzienności.
Podziwiam je za otwartość, poczucie humoru, siłę i pewność siebie, której mi wciąż brakuje.
Jeśli mówimy jednak o typowo blogowej inspiracji - nie mam jej właściwie. Podoba mi się wiele blogów i prawie każdy ma w sobie cząstkę czegoś inspirujacego.

3. Jak ty to zrobiłaś, że ludzie chętnie wchodzą na twojego bloga ? Promujesz się gdzieś ?
- A skąd wiesz, ze chętnie? ;) Mam grono stałych czytelników, ale jest ono niewielkie.
Myślę, że ludzie trafiają na mojego bloga głównie poprzez fanpage, który jako przedłużenie mojej strony - aktywnie prowadzę.

4. Masz ładny blog i piszesz bardzo ciekawe posty . Można po tym wywnioskować  :)  Czy stylizacje na blogu to również Twój strój w którym pokazujesz się na ulicy ?
- Dziękuję! Zdjęcia na bloga robię głównie podczas spacerów, tak wiesz - przy okazji. Są to więc stylizacje, w których można mnie zobaczyć na codzień. Ale nie ukrywam, że czasem pokazuje również coś, czego nie noszę, a jest na przykład modne. Podobnie jest ze szpilkami - niestety miałam złamane nogi i od tego czasu nie potrafię chodzić w wysokich butach, więc zakładam je tylko na potrzeby zdjęć.

5. A czy masz może jakąś ulubioną blogerkę lub ikonę mody, która jest dla Ciebie największą inspiracją ?
- Raczej nie... . Ale niech pomyślę - bardzo lubię oglądać zdjęcia od MERIWILD - są one mega,mega inspiracją. Zresztą tak, jak i sama Meri, która zmienia się niczym kameleon. Jeśli jednak typowo o mode chodzi, nie znam się na niej zbytnio... więc lubię to, co jest po prostu przyjemne dla oka.

6. Stawiasz uwagę bardziej na ubiór czy makijaż ?
- Wiesz, że chyba ani na to ani na to? Sama nie wiem... . Lubię bawić się modą i makijażem, jak prawie każda kobieta, ale nie jestem jakąś wielką maniaczką.

7. A gdyby nie blog, czym byś się zajmowała ?
- Przeglądałabym blogi innych haha. Ja nie tylko bloguje - pracuje,zajmuje się domem, dziećmi... Robiłabym więc to samo co teraz tylko nieco intensywniej. O! A z nudów może nauczyłabym się języka niemieckiego.


8. Jakie są 3 niezbędne przedmioty w twojej torebce ?
- Telefon komórkowy, pampersy i woda niegazowana.
No i chusteczki nawilżające, ale to w komplecie z pampersami ;)

9. Co daje ci pewność, że ludziom się podobają twoje teksty ?
- Skrzydeł dodają komentarze i inne reakcje moich czytelników. Są one owocem mojej pracy - taką wisienką na torcie, która bardzo cieszy i motywuje. To właśnie po tym mogę wnioskować, że moje teksty, posty lub/i zdjęcia podobają się innym.

10. Chciałabyś napisać książkę? Jeśli tak, to jaką ?
- Nie, raczej nie miałabym o czym.

11. Czy jesteś w pełni zadowolona ze swojej pracy? Co ewentualnie chciałabyś zmienić ?
- Gdybym była w pełni zadowolona oznaczałoby to,że osiągnęłam już wszystko, a jestem dopiero na pierwszych szczebelkach ku górze. Jestem dumna, że udało mi się osiągnąć już tyle - owszem - ale wciąż chce się doskonalić i zdobywać kolejne szczebelki. Blog pomimo jakiegoś tam zarobku to jednak wciąż pasja i nie mogę poświęcić mu się w stu procentach.

12. Czy w przyszłości będziesz starała sie, żeby twoje dzieci robiły to co ty teraz, czy będziesz je wspierała w ich wyborze ?
- Chciałabym żeby były szczęśliwe więc nie będę narzucać im swoich zainteresowań. Choć nie ukrywam - grafik, informatyk czy fotograf to dobre zawody ;)
Będę je więc wspierać we własnych wyborach, Ale na pewno pokaże rąbek tego, na czym znam się ja.

13. Gdzie szukasz pomysłów na posty ?
- Pomysły są wśród nas; to najbliższe otoczenie inspiruje nas najbardziej. Często piszę pod wpływem chwili, emocji... . Czasem też nagle przychodzi mi do głowy pewien temat, ale czekam aż natchnie mnie aby go rozwinąć - wtedy też tworzę wersję roboczą z samym tytułem, a gdy mam w głowie totalną pustkę - wracam do tematów, które jako szkice czekają w kolejce. Inspiruje mnie również muzyka - niestety odkąd jestem w Niemczech cierpię na niedobór polskich piosenek... .

14. Czy odkąd jesteś blogerką spotkałaś się z krytyką? Jak ją przyjęłaś ?
- Pierwszy raz z krytyką, A właściwie hejtem spotkałam się, gdy powstał najpopularniejszy jak dotąd wpis na moim blogu "Jestem bogata, bo mieszkam w Niemczech...". Moja reakcja? Zerowa. Takie rzeczy trzeba ignorować.
Cenie konstruktywna krytykę i często wydaje się w kulturalne dyskusje, Ale w przypadku obrażania, wyśmiewania i typowego hejtu - olewam.
Wydaje mi się, że najgorsze dopiero przede mną. Wiesz jak to jest - im człowiek bardziej rozpoznawalny tym mocniej narażony na krytykę. Ale nie boję się tego. Nie każdemu się przecież dogodzi i nie w każdy gust trafi. http://xavilove.com/2017/03/jestem-bogata

15. W jaki sposób zaczęłaś się reklamować i jakie to miało początkowo skutki ?
- Na samym początku były to grupy blogerowe i google+. Dopiero z czasem postanowiłam połączyć bloga z moim fanpage - wtedy jeszcze typowo fotograficznym - no i ruszyło!

To już wszystkie pytania . Jeszcze raz dziękuję za chęć wywiadu . Życzę Ci wielu, wielu sukcesów !
- Dziękuję Kochana! Wszystkiego dobrego.


Mam nadzieję, że post wam się spodobał . Dajcie znać, czy chcielibyście takich postów więcej :) 

Ściskam ! 

INSTAGRAM - ladyalekseyblog
SNAPCHAT - olandiia

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Jeszcze raz napiszę, mega mi miło! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję współtworzyć z Amandą snapchata Seven_bloggers i jest naprawdę super osobą! :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie mega pozytywny wywiad, fajnie się czytało. Świetna kobieta! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny wywiad, Amanda jest bardzo sympatyczna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wywiady są zawsze fajnym sposobem aby ktoś z czytelników poznał ciekawą osobowość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wywiad :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting post and photos really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tak poczytać ciekawy wywiad. Lubię luźne posty. :)
    Pozdrawiam! Życzę Wam obu sukcesów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być strasznie miłą i ciepłą osobą :)
    Super się czytało ten wywiad :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjemnie czytający się wywiad. Prosimy takich więcej🙂
    Obserwuję i pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przeczytać taki wywiad. Nie dosyć, że blogerka wydaje się być super osobą, to zawsze czytając takie wywiady czuję się "bliżej" z takową postacią.
    Mam nadzieję, że będzie więcej takich rozmów!

    Pozdrawiam
    Zazuul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. তোমার নিবন্ধ অভাবীদের জন্য খুবই সহায়ক। তাই আপনাকে অনেক ধন্যবাদ।

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń
  14. Amanda jest super kobietą, miałam okazją być z nią w jednym teamie na snapchacie 'seven_bloggers' :) Fajnie że zrobiłaś z nią wywiad :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, beautiful and interesting post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  16. jak tylko zobaczyłam, że wywiad z Amandą to od razu kliknęłam. mega pozytywna osoba, aż żałuje, ze nie znam w realu :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię czytać wywiady, można się wtedy dowiedzieć bardzo wielu rzeczy! :)

    http://www.merloczek.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .


Follow olandiia on Snapchat !