3 kobiety, które mnie inspirują


Ostatnio zastanawiałam się na tym, czy chciałybyście poznać kobiety, dzięki którym mam więcej motywacji... Postanowiłam jednak napisać ten post, bo może któraś z nich również was zainspiruje . Oto 3 kobiety, które mają świetny styl, charakter i zainteresowania . Uwielbiam je oglądać i słuchać . Bądźmy szczerzy - każdy człowiek się czymś lub kimś inspiruje . Nie będę się za bardzo rozpisywać, ponieważ jak zacznę pisać to wyjdzie mi z tego kilka stron...

MAGDALENA PIECZONKA - youtube
Magdalena Pieczonka jest ponad 34 letnią wizażystką, która robi przepiękne makijaże . Pochodzi z Cieszyna, ale obecnie mieszka w Warszawie . Jest bardzo ambitną, spokojną, z poczuciem humoru kobietą . Prowadzi kanał na YouTube pod nazwą Magdalena Pieczonka gdzie pokazuje na innych kobietach jak prawidłowo wykonać makijaż . Tą kobietę śledzę już od dłuższego czasu . Oglądam jej filmy, śledzę na instagramie, snapchacie oraz facebooku . To właśnie ona zaraziła mnie wielką miłością oraz do wizażu . Nie mogłabym nie napisać, że Madzia wszędzie zabiera ze sobą swoją słodką suczkę Szmineczkę ;)

instagram - @magdapieczonkamakeup
snapchat - magdapieczonka
facebook - magda.pieczonka.makeup

KITULEC KATE - youtube

Teraz przygotujcie się, bo czas na twardą babkę ;) Katarzyna mieszka w Warszawie, niestety nie znalazłam informacji co do jej wieku . Gołym okiem można zauważyć, że bardzo interesuje się wizażem i światem beauty .  Kasia ma wielkie poczucie humory, jest twardą, energiczną babką posiadającą kota . Jeśli mieszkacie w Warszawie i na ulicy usłyszycie jadący samochód (bodajże mercedes) z dwiema śpiewającymi dziewczynami to wiedz, że to jest Kasia ze swoją przyjaciółką :D 

instagram - @kitulec 
snapchat - kitulec
facebook - KitulecMakeUp

OLFAKTORIA - youtube

Dorota Goldman ma 31 lat, również mieszka w Warszawie i z wykształcenia jest psychologiem . Elegancka, ambitna, kulturalna, mądra, a przede wszystkim z klasą . Nie lubi, gdy czyjeś psy są źle wychowane . Sama posiada dwa koty (Ulisys i Lord) oraz psa Astona (rasa samoyed), z którym często chodzi na wybiegi dla psów . Z tego, co możemy zauważyć na jej snapchacie Aton nie jest aniołkiem . Dlaczego ? Ponieważ nie raz zdarzało mu się zjeść pędzle do makijażu, oraz bieliznę . ;) Dorota na siebie i swoje zwierzaki nie oszczędza - woli kupić coś porządnego z wyższej półki, żeby później nie narzekać, że coś się za szybko popsuło .

blog - www.olfaktoria.pl
instagram - @olfaktoriapl
snapchat - olfaktoria
facebook - olfaktoriapl

Która z tych trzech kobiet mogłaby stać się również twoją inspiracją ?

Interesujesz się tematem beauty ? Jeśli tak to zapraszam cię serdecznie na moją nową grupę na facebooku . Będzie mi bardzo miło jak dołączysz . KLIK


Ściskam ! 

INSTAGRAM alekseyblog
SNAPCHAT - olandiia

10 komentarzy:

  1. Też oglądam te youtuberki :) Olafaktoria jest bardzo motywująca i inspirująca, zainteresowała mnie swoją dawną pracą
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Magde oraz Katarzyne sledze i bardzo lubie ogladac, co do Doroty niestety odkad zaczela nagrywac baaaardzo stracila w moich oczach. Znacznie bardziej wole czytac jej blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko Panią Magdę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam Tych Pięknych Pań, ale nadrobie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych Pań :D chyba za mało siedzę na youtubie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam dziewczyn, ale chętnie obejrzę ich kanały oraz kilka filmików :)


    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kojarzę wszystkie trzy Panie i czasami zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i jest, nasza Dorotka :D ha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwie pierwsze bardzo lubię! Z Kitulcem miałam okazję się spotkać, mega babka :)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .

MÓJ INSTAGRAM

@alekseyblog