Apar Perfume - perfumy inspirowane droższymi markami


W dzisiejszym poście chciałabym podzielić się z wami moją opinią na temat perfum firmy Apar . Jest to strona, na której możemy kupić perfumy inspirowane droższymi markami . Kosztują one nie wiele, a zapachy są bardzo zbliżone do oryginałów . Post ten miałam opublikować wcześniej, ale ze względu na awarię internetu nie mogłam tego zrobić . 
Na samym końcu czeka na was niespodzianka ! 
„Perfumy (…) Są jak wiadomości, którą chce się przekazać . Nie potrzeba do tego żadnego języka . Można być głuchoniemym, można być z innej cywilizacji, a i tak zrozumie się tę wiadomość . W perfumach jest jakiś irracjonalny, tajemniczy element .”

Interesują mnie perfumy z każdej półki . Nie jestem wybredna – dosięgnę do najwyższej, schylę się do najniższej . Odnalezienie pięknego zapachu jest dla mnie celem głównym . Na chwilę obecną cudownymi zapachami dla mnie są: AVON Attraction, Si Giorgio Armani oraz Lancome La Vie Est Belle . 
W internecie możemy znaleźć mnóstwo stron, które produkują perfumy inspirowane perfumami z wyższych półek cenowych . Wiele tych perfum nie przypomina niczym oryginalnych zapachów . Sklep Apar posiada duży asortyment w swoim sklepie . Znajdziecie tam perfumy dla kobiet jak i mężczyzn . Perfumy ciężki, jak i te lżejsze . Ja jestem zwolenniczką ciężkich zapachów . Nie każdego stać na oryginalne flakony, a każdy chce pachnieć ładnie . Zapachy od Apar są inspirowane, a zatem mają bardzo podobne nuty . Osobiście uważam, że to świetna alternatywa dla drogich perfum . Jeśli chcesz kupić jakiś oryginalny, drogi zapach, a nie chcesz kupować w ciemno to polecam zajrzeć na stronę aparperfume.pl .


F034 - inspiracja CHANEL No5.
Zapach kultowy - bogata kwiatowa kompozycja, w której skład wchodzą między innymi róża, jaśmin, ylang-ylang . Ta mikstura w 1922 roku zrewolucjonizowała rynek perfum, a dziś pomimo upływu wielu lat, wciąż pozostaje synonimem stylu, piękna, elegancji oraz szyku . Niektóre kobiety uważają (cytuję): zapach dla starej babki do kościoła . Ja tak nie uważam, perfumy te kojarzą mi się z kobiecością i bardzo mi się podobają .  
Coco Chanel chciała "damskiego zapachu, który pachnie jak kobieta" . Kiedy kreator perfum Ernest Beaux zaprezentował jej jego piątą kompozycję, wybór wydawał się prosty i oczywisty . Perfumy zostały nazwane No. 5 - `piątka` była szczęśliwą liczbą Coco .

Chcesz zakupić ten zapach ? Zajrzyj TUTAJ .


F140 - inspiracja KENZO FLOWER
Kenzo Flower to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet . Twórcą kompozycji zapachowej jest Alberto Morillas . Nutami są czarna porzeczka, głóg, róża bułgarska i mandarynka, jaśmin, fiołek parmeński i róża oraz wanilia, białe piżmo i kadzidło . Przepiękny zapach, w którym jestem zakochana od momentu, kiedy go powąchałam . Jest bardzo trwały, dobry zarówno do pracy, jak i na randkę . Ja śmiało używam go na co dzień, ponieważ takie zapachy nie są mi obce . 

Chcesz zakupić ten zapach ? Zajrzyj TUTAJ


Oprócz perfum, które przedstawiłam wam pożywaj otrzymałam również kilka próbek:
F130 - inspiracja ISSEY MIYAKE - L'EAU D'ISSEY   KLIK
F136 - inspiracja JIL SANDER EVE   KLIK
F070 - inspiracja D&G LIGHT BLUE   KLIK
F086 - inspiracja E. LAUDER BRONZE GODDESS   KLIK


Niespodzianka  !

Firma Apar zaproponowała kupon rabatowy obniżajacy ceny produktów o 15% !
Hasło kuponu: odpowiednikiapar
Promocja obowiązuje do dnia 15.07.2017 roku .

Post powstał przy współpracy z firmą Apar

Ściskam ! 


INSTAGRAM alekseyblog
SNAPCHAT olandiia

15 komentarzy:

  1. Fajna opcja jak szkoda nam kilka stówek na drogie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze to fajna alternatywa aby nie zbankrutowac. Ja jednak osobiscie wybieram originalne perfumy :D mysle ze ktos wymyslil, skomponowal zapach dlatego nic nie bedzie sie z nim rownac :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam możliwość testowania tych perfum i zachwyciły mnie przede wszystkim trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, ja nie jestem zwolenniczką tego typu rozwiązań ;).
    Dobre perfumy można kupić w internecie za połowę ceny, ale to trzeba znać sprawdzone perfumerie.
    Niestety ja jestem uzależniona od perfum i ja wyczuje takie obok ;/.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna alternatywa w sytuacji gdy nie mamy funduszy na drogi perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie takie rozwiazania zamiennikow perfum, ale o tej firmie jeszcze nie slyszalam, chetnie wyprobuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam perfumy ;) mogłabym je kupować codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jednak wrażenie, że... miłośnik swojego zapachu zawsze wyczuje podróbkę ;) I chyba dlatego wolę oryginalne, choć rzeczywiście - cena najczęściej zwala z nóg.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze bałam się o trwałość zamienników. Utrzyma się cały dzień? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dosyć ciekawa opcja, po co płacić za markę jak można znaleźć ich tańsze zamienniki. Z tego co kiedyś gdzieś słyszałam to gdy perfumy są produkowane są one w tak jakby jednym miejscu w którym są produkowane perfumy przypuśćmy za 10 zł i te za 200 zł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna opcja dla osób, które nie lubią "inwestować" w perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał pierwszy raz słyszę o tej firmie, a wydaje się super!
    Bardzo fajnie prezentują się buteleczki ;)
    Chyba skorzystam z niespodzianki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/07/wystarczy-ze-w-cos-mocno-wierzysz-moja.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten cytat Coco i jak najbardziej sie z nim zgadzam. Muszę przyznać, że uwielbiam perfumy i rozwiązanie w postaci zbliżonych zapachów o niższych cenach mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa z takimi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj. Będzie mi bardzo miło .

MÓJ INSTAGRAM

@alekseyblog